Apocalypso

Inte lite paranoid jag är nu! Inte undra på att hela veckan har varit som något slags skämt då jag ibland blivit vettskrämd när någon tilltalat mig eller livrädd vid oväntade ljud. Till råga på allt läser jag en bok skriven av en av världens kanske bästa författare, som handlar om ett kärnvapenkrig som nästan utrotar mänskligheten. Och idag fick man i uppdrag att läsa en bok som inte helt oväntad handlade om - kärnvapenkrig som utrotar mänskligheten! Dessutom har jag och Stina verkat fått en liten thingie för filmer där jorden ödeläggs efter att virus som gör människor till zombies/monster/nånting spridits. Inte okej, men hellre känna rädsla än ingenting alls, eller vad var det de sa?

Jag vet iallafall någon som vill sy om en hund till en ryssmössa åt mig och nu ska jag SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback