Chewie - The son of a bitch

Jag gillar min släkt, det gör jag! Vi är nog rätt nära varandra när det kommer omkring. Eller nära och nära, inte Siciliensk maffia-nära, men whatevvaaah. Det finns några fina historier i släkten. Som när min moster blev skjuten i armen med ett luftgevär. När mormor manglade sina armar. När moster blev skjutsad i en garderob efter en moppe. Spritkudden. Vandringspriset. The 4 sisters mä pack, med mera. I släktmun pratas det om mormor som "Urmodern", men hon går även under ett annat namn. Mormor heter nämligen Barbro och föddes i Arbrå. Barbro från Arbrå med andra ord! Och jag vill inte vara den som är den, så jag tänker inte vara sämre. Så när jag är beredd att ge upp mitt liv så ska jag avla fram en son och föra släkttraditionen vidare. Chewbacca ska han heta. Chewbacca från Hygabacka.

image99

Kommentarer
Postat av: michelle

JAG DÖR, HELT ALLVARLIGT, HAHAHA! Glöm inte lillebror Yoda Jonsson, höhö.

2008-01-29 @ 19:12:14
Postat av: josefin

alltså hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahhhahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahhahaha
jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

2008-01-30 @ 17:55:11
Postat av: Charlotte

Dör lite här med :')

2008-01-31 @ 16:35:29
Postat av: Henk!

Hahhahaha!

2008-02-18 @ 01:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback