I Shot the Sheriff

Nejmen magsjuka är ju kul, gillar när det går bra för folk, etc. Å andra sidan är det väl lugnt nu, ska ge upp med att klaga. "Everything's gonna be alright, everything's gonna be alright" upprepar Mr. Marley, så jag tror honom. Det enda jag bett om idag är en tidning att läsa, och vad får jag, jo, jag får "Hänt Bild". Så jag har haft lyckan att få läsa om Birtneys lillasysters graviditet, Tomkats äktenskapskris och Paris Hiltions nya ragg. Gick och spydde efteråt. Skaffade Facebook i brist på annat igår, bli gärna kompis med mig, för man vill ju inte verka ensam och tragisk, right? Nu vill jag helst bara äta någonting, men sova är nog en bättre idé egentligen. Whatever, jag är tråkig. Don't do drugs, take care och stay pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback