I'll fly like a paper, get high like planes

Förstår inte varför jag försökte sluta med kaffe, så otroligt dum idé. Man ska inte ge upp saker man blir glad och lugn av, sådant ska man embrace:a, vad nu det blir på svenska. Omfamna. Typ. Tidigare pratade jag och Anna och P&L, taggade nödvändigheter, festivalkitet och camp,etc. Håkan och Mando släpptes idag, inget nytt under solen. På fredag hoppas jag på TTA, Justice, Timbuk, Robyn och Foo Fighters. Skulle kunna funka? I helgen träffade jag brudarna jag inte träffat på länge och det är such a waste att det alltid tar år och dar innan vi träffas nästa gång. Vet inte riktigt varför det blir så, men det blir riktigt kul när vi träffas istället. Tack vare en insats är nu även sittplatser fixade till The Cure nästa lördag, BRA SKIT! Och jag känner det som om allting börjar igen nu, man inser att man faktiskt kommer överleva vintern och att man kan börja vara människa på riktigt igen. Åtminstone snart, det enda jag kräver är att kunna gå utan vantar utan att behöva bli blå. Då ska jag sluta klaga fören minut eller två, och sedan kommer jag klaga på att det är alldeles för varmt. Men det är en annan historia! Ibland har man det branog bra ändå.

6 5 4 nut 3 is up
Gimme that gimme that gimme that nut
You wanna feel the dick baby, try your luck
Because the E likes to fuck fuck fuck, yo!
I get 'em stuck-on and get the fuck on
Give 'em a dick to roam and tell 'em thanks for the pussy hole!

I findem, fuckem and flee you know
But before I d.o', yo, I take a ho' to the hotel
To the motel, to the Holiday inn
Yo, if that bitch start fuckin' up
[What's you do?]
I'll just fuck her friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback