Mighty fine only got you somewhere half the time

Det är så lätt att bara skylla allt på vintern, allt det jobbiga, visst är det så? Och allt det bra creddar man våren för, eller ja, våren som komma skall och som är på väg. "Life will smile for you" har Salem Al Fakir sjungit för mig (och femtontusen andra) ungefär tio gånger nu, det är fine. I wouldn't lie for you. Jag har redan börjat planera det perfekta blandbandet för festivalen i sommar. Vi måste fixa batterier som håller längre än att musiken börjar gå i slow motion fjärde dagen. Och ett tält, ett annat än Sovjet-tältet.

Och ett tips. Om du gör kaffe och har i mjölk blir det ju kallt (NAH!?). Ska du värma det i micron så gör inte det. Åtminstone inte i tre minuter, det luktar fan efteråt och blött blir det. Nu ska här skrivas produktivt, sanna mina ord! Och jag har inte haft vinterskor på år och dar och mina fötter vill dö men på lördag ska jag äta så jag DÖR! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy FAN vad vi ska äta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback