SPLISCH SPLASH, I was taking a bath

Året var 2008. Det var nytt år och nya möjligheter och jag kände den inte allt för ovanliga känslan att någonting fattades i mitt liv. Inte sällan kan sådant tänkande leda till narkotikaberoende, föräktenskapligt sex och/eller psykiska sammanbrott. Men inte i mitt fall. Jag befann mig på Åhléns i en kustbelägen stad och gick omkring och letade efter något som kunde fylla tomrummet i mitt komplexa inre. Och så hänger den plötsligt där, ensam och eländig på en krok. Livsfulländning för 79.90. Mitt letande var över, jag hade äntligen funnit det materiella ting som nu skulle vara min ständiga följeslagare och happymaker. Världens finaste duschmössa.



image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback