Why not, I haven't got grief 'til Monday

Jag orkar INTE att helgen tar slut.  Det är typ 500 dagar kvar till studenten och om jag ska hålla mitt nyårslöfte att åka utanför landets gränser minst tre gånger måste jag även hålla mitt nyårslöfte om att skaffa ett jobb. Skitliv. Just nu sitter jag och ångrar hur otroligt dum jag kan vara ibland och att jag aldrig lever i nuet och därför alltid blir så äckligt nostalgisk. Och att jag inte kan säga nej. E to tha M to tha O! Moster ringde efter skolan i fredags och vi gick i slasket och snackade skit och solade på IP (jag brände mig - så svenskt). Tillbringade kvällen med la cuisine. Igår sov jag till eftermiddagen och sen nytt liv-fest eller vad man ska kalla det. Det var...speciellt, eller vad man ska kalla det, men riktigt kul! Anna kallade mig horig för att jag delade ut reklam idag och hon har så rätt så. Tre timmar tog det och jag har inga vinterskor så jag gick med blöta fötter i djupsnö och försökte nynna för mig själv och uppbåda något slags hopp medan mp3:n spelade bra musik för mig. Men nu har jag varit hemma i en timme och skakar fortfarande av kyla, men det börjar bli lugnt. Snart kommer Emma hit och då kommer jag säkerligen få lite mer balans i tillvaron, jag brukar bli bitter och dryg när jag har för lite positivt i livet (fast vem blir inte det, damnit).

Kommentarer
Postat av: Laisa

la cuisine betyder kök på franska, fyi.

2008-01-13 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback