"Du är allt bra superfiffig du kajsa"

Bonden två dagar i rad, är det sorgligt eller riktigt, riktigt roligt? Tänker välja det sistnämnda. Är lite schleten men sova kan man göra när man dör säger de. Dock har fläkten pajat på Honkish så det kan bli rätt olidligt kommande månader kan jag känna, appropå inget. Rubriken är btw ett Charlie-moment från p&l, Skalman är så ödmjuk så, fick det i ett litet sms idag. Egentligen skulle jag åkt med till Åre och hängt där till tisdag men man är ju jobbet troget, drar mitt strå till stacken och gör samhället en björntjänst så att säga. Anna var här ikväll och det är nu bekräftat att hon ÄR min lilla bridget jones, ska bannemig tvinga henne byta namn. Utöver det VILL jag på Way out west, jag menar, Silverbullit har inte spelat på år och dagar, någonstans! Franz Ferdinand, José, Håkan, etc etc etc etc! Ge mig ledigt och sovplats och jag är där. Men det är väl skitsamma nu, nu ska jag lyssna på Radio dept. och typ sova eller nåt. PZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback