Det är som att vakna ur en sömn

Kan konstatera att när det kommer till olika communities och liknandes design är jag JÄVLIGT konservativ.

Ikväll tänkte jag att jag ENBART skulle råchilla. Bara sitta hemma och verkligen ta det lugnt, inte röra ett finger och plöja igenom SATC. Men så tar avsnitten slut och jag blir rastlös och inser att jag bara kan vara dum och vårdslös i två veckor till innan det ter sig smått patetiskt. Hjälpte inte ens att moster kom och drack rosé, jag drog på mig hippiebyxorna och checkade Stallgatan och Kyan. Några glimtar där kände jag mig "vild", det är den bästa känslan, det behövs lite mer äventyr i tillvaron nu. Och nog med freaksen, tack&bock. Ska skriva om frivillig barnlöshet innan sommaren är slut också.

"Hälsingland" på repeat för trehundraelfte gången nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback