Något i hästväg

Midsommar + födelsedag var nice. Laget mitt kom sist i femkampen, det regnade lite men vi grillade och hade mys. Fick även fina presenter, bland annat en fez (som döptes om till fez(t)en) och en dunk från "Hälsokällan på Stallgatan 8c". Vi dog fräckisar och drack vin och "pappa är så rynkig att varje gång han slår mamma kan han skriva "sorry" i pannan". Arton är väl inte något i hästväg med tanke på 20-årskrisen, men ändå, som Darling Anna skrev i ett sms: "Vad ska man säga? Det är hårt att vara vild, det är ännu hårdare att vara arton och vild!" Efter Jössebo var jag blåslagen med rivsår över hela kroppen och ja...det var en helt störd kväll, sinnes rolig!

Och ja, P&L var ju riktigt trevlans men jag börjar verkligen bli för gammal. Trots pressleg och 18 så missade ja några band, so to say. Gjorde åter igen misstaget att bonda lite för mycket med grannarna och spelade fyllefotboll så jag sträckte benen. Men hangouten var finast. Ellen bjöd oss på tacos hemma hos henne, Charlotte gjorde succé med champagnedräkten, Anna var sweetest när hon vaknade upp på morgonen (HAPPY CAMPER!) och alla andra sköna människor man träffat. Interniteterna har haglat som vanligt och de sades som vanligt mest av En enkel arbetargrabb från Knivsta. Jag fick ugglebrännan efter att ha spenderat fem dagar i solglasögon (det är för din egen skull Hampus, det är för att du inte ska drunka i hennes ögon), och NJA, skulle jag vilja säga. Kommer nog ladda upp bilder på Bilddagboken nästa vecka, eller fan vet jag. Vi träffade Petter och han signade min finaste väska så nu är den förstörd, jag slog av hjärnbalken på en Parlino-gubbe och av allt för många människor blir/blev jag kallad slampa. Förstår ingenting. Eller va? Eller jag vet inte? Var dock partybangare från doom och i ett dimmigt tillstånd beställde jag en biljett hem och åkte hem igår istället, sen gick jag och Stina på Bonden och blev bjudna på kaffe. 

Om typ en vecka börjar jag jobba och det blir rätt, ja, välbehövligt om man säger så. Ipoden skulle ju beställas också ja. Är sjuk så nu ska jag titta på gamla South Park-avsnitt och ladda ner Kristian Anttilas nya. Han är killen, jämt!

Kommentarer
Postat av: ass and titties

http://youtube.com/watch?v=6437UHhASf4 , föresten

2008-07-06 @ 13:51:37
URL: http://cooltjej90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback