Anonym gestblågg: You wanna KISS THE GIRL

Bonjour, så att säga. Då Paris är det nya svarta och något i hästväg, för att uttrycka sig klarare, flyttar bloggen hit för ett slag. Har ju egentligen slutat blogga, vill inte sälja ut mig. Inte på det sättet i alla fall. Annars nås jag på [email protected]


Har (passande nog) pussat billig fransk konstnärssjäl, druckit billigt vin och shoppat billiga kläder. Klappat en tax och en minkpäls; tappat en sko och en pojkvän (hände någonstans vid den svåra konstnärssjälen). Men det spelar egentligen ingen roll. Han var engelsman och den svenska han pratade var stapplande. Lika stapplande som yours truly när hon sprang runt en fredagsnatt utanför svensk hamburgerkedja med en vodkaflaska hon snott med sig från klubben. När polisen kom och hällde ut den omfamnade jag honom och sa att jag var så glad att han tog lite ansvar; att det var kul att samhällets punktinsatser faktiskt fungerar ibland. Och är inte det en uppstyrd fylla vet jag inte vad det är.


Tråkigt bara att min bloggning blev så alkoholrelaterad, för ey yo, numera går jag på rehab för de som missat. Inget Betty Ford över det hela, känns dock väldigt hardcore. Har lärt mig att säga nej och så. Att jag måste ta ansvar för mina egna handlingar. Och det gör jag ju, har på egen hand tagit ansvar för Peace&Love-biljett som kommer bli något i HÄSTVÄG! Tryckt en tröja som egentligen skulle vara till Troppan i sommar men åååkej, det får duga till det här också. Står "You wanna be on top?" på ryggen. No talk. Nu hade jag inte så mycket mer på hjärtat. Bifogar en bild på en fisk jag såg. Får ni inte känslan av att den kommer att hoppa och slemma ner er i ansiktet?

xoxo, Gossip Girl


image118

Kommentarer
Postat av: Anna

Charlotte i våra hjärtan för alltid

Postat av: charlotte

åååh, jag önskar att jag visste vem gossip girl är :(

2008-03-27 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback