Att falla fram

Idag stod lila (lila, inte lilla) mostern och Monika och jag i hallen och pratade efter bandyn (som jag inte bryr mig särskilt mycket om). Vi diskuterade framfall, barnnamn, släktsjukdomar och livmodersvaccination. Både framfall och livmoderscancer ligger tydligen i släkten så jag får nog aldrig någon bra livförsäkring, dubbelnamn är fina, framfall är inte bara det äckligaste ordet som finns utan även bland det äckligaste som kan drabba en människa (fördelaktigen en kvinna) och mina barn ska inte heta Katla och Brunstgnägg.

Startade företagskonto idag, bakade tre verk, pluggade (inte) matte, vill åka bort. Och har ingenting av nytta att säga (fast det har tammejfasen ingen nu för tiden). Men vissa saker tröttnar ju bara inte ut en:

I'll be glad with Andy Pandy,
feed the horses with your candy.
I'm the stray cat on your roof.
Clap your hands and lift your hoof.
And I'll try to like horses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback