Den där om att man kanske inte är så bra själv ändå

Den där om att man kanske inte är så bra själv ändå.
När man har vänner som vet ens bästa trots att man själv inte vet det. Som kommer och hämtar upp och möter upp och får en att skratta trots att man har en skitkväll, lyckas man med det är man guld värd i mina ögon, tack! Eller ett barnkalas som uppskattas bara därför, eller la cusine som ställer upp.
Och på tal om guld så tänkte jag skriva om mitt nya halsband. Eh, eller kanske inte. Kanske bandyn. Meneh, ja, hej vinst och jag var inte där men tog ändå tillfället i akt att fira efteråt, hej & hå. Den där om att man kanske inte är så bra själv ändå. "Men nu skämms ja, gu va jäla brätt han prater!" eller att man inte ska kasta sten i eget glashus (heh) och allt det, kanske att man borde bättra sig ändå, ja. Hv71 dödade SSK, Amy Diamond van förvisso inte Melodifestivalen men bror spelar SM-final han med och så guldet, ja. Men det här tar nog ändå förstapris som världens mest kryptiska inlägg ever, men SNART ÄR DET PÅSK, BITCHES!

It's the hard-knock life for us!
It's the hard-knock life for us!
'Steada treated,
we get tricked!
'Steada kisses,
we get kicked!
It's a hard knock life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback