God does not play dice

Jag vet att man inte ska vara kulturfascist. Att man ska främja den kulturella mångfalden och dela med sig av sina favoritfilmer, -skivor,- band, -sidor, och så vidare. Men det är mycket man ska. Fel personer får inte gilla mina saker, hur skulle ni känna det om jag snodde ert husdjur och döpte om det och misshandlade det? Nä, så himla roligt skulle det inte vara. Och när man får reda att Blondinbella läser ens favoritbok , ja, då skär det lite i hjärtat. Jag är upprörd. Fast egentligen är det nog jag som behöver mig en riktig tankeställare. ELLER?

Och idag skulle farfar ha fyllt 67 och jag orkar inte åka till kyrkan och tända ett simpelt ljus. Orkar inte. Kanske är man en dålig människa då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback