Now what's cooler than being cool? ICE COLD!

Imorgon publicerar jag en text på UM som tillägnas den största kärleken i mitt liv. Tycker ni ska läsa den, för att kanske försöka förstå, bara försöka, för den är väldigt...hm, låt säga...behärskad. Och allvarsam! Hmm, jo jo, minsann.

Jag och Stina drog en raid till Söderhamn och inhandlade nödvändigheter (med betoning på 'heter') och sedan lurade vi Monika och Gök att jag piercat läppen. Monika blev inte så jäkla glad och trodde i princip att jag skulle dö av bakterieförgiftning (?). Köpte 'Grease' och 'Dead poets society'. Äg.

Och nu exitserar även "The bitch and the hoe's bilåkarlåtar". Tro mig, jag är lyckligare över det här körkortet än vad kusinen är. Tänk om mitt femtonåriga jag vetat innehållet på den skivan då, HAH! Outrötterlig dyrkare av kent, Broder Daniel, Marit Bergman och The Cardigans. Plötsligt utbytta mot Timbuktu, Gym class heroes, Dolly Parton och Niggers with attitude. Precis som att man gått den där vägen, Lunar>Kentforum>Helgon>Blogg>Bilddagboken>Facebook. Typ. Typs.

Dagens roligaste var någon som parkerat helt åt fasen vid E-center och vi var tvugna att fota, bilen var ju såklart tom. Vi garvade och smutskastade det fyllo och idiot som måste ha parkerat så. Men snubben i bilen, med fönstret öppet, såg inte så vidare glad ut.

image114

Kommentarer
Postat av: Anna

Niggas, om jag får be!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback