PP

Nästa gång jag ska övningsköra - avråd mig, tack. Har inte tid att hålla på och grina och vara löjlig, det passar inte med min image och dessutom ser jag dum ut med röda ögon (but then again, vem gör inte?).

Men rolig sak dock är att igår adderades ett objekt på min lista över män som jag i princip skulle kunna hugga av mig en fot för att få ligga med. Några av de tidigare har varit Johnny Depp (men ja, såklart), Michael Cera, Foo Fighters-Dave, Cillian Murphy, Pharell Williams och servitören på restaurangen i Montmarte, för att nämna några. Igår tillkom även Mitch Hewer. Han ser ju ut som en liten pojkspoling i klass med typ Chad Murray or whatever his name is, och jag känner mig som en 40-årig trebarnsmamma, men ÅHH! Okej, Anna-warning där, men JA! Hetast är det när han hånglar upp Tony i "Skins", det är inte bara mad love, det är MAN LOVE! Bögsex är det nya lebbsex, vänta bara.

image116

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är SÅ efter, kön är redan skitlång - och jag och Ellen står först!
Men åååh, jaaa, VILL HUMPA LIVET UR HONOM typ.

Postat av: Lisa

Han är så het så jag nästan överväger att lämna Filip. Skulle iofs inte banga att banga ur (hahaha, kul ordvits!) oskyldigheten ur Sid heller! Yeeeeehaaaa!

2008-03-18 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback