You've got the sweetest ass in the world

Idag var dagen med stort f. Ett av årets största dagar då det verkligen gäller, människor från Lillbo till Knåda sitter och taggar till max. Det var släktens årliga pimpeltävling på Viksjön. Jag hade siktat in mig på en sjundeplats, men tio minusgrader och ett spö som trasslade sig gjorde att jag kom sist. Inget gram fisk alls, och för det fick jag en stavmixer i utbyte mot en timmes massage. Värt tycker jag.

Igår blev jag helt och hållet mörkhårig, vilket känns...nåja. Kanske bara var dags för förändring eller hur man säger. Det där med hårfärger är ju något jag tröttnat rätt snabbt på i livet. Nu blir det dusch och packa och sen tar jag bussen till Stockholm. Så galet längesen jag unnade mig att ta bussen, slippa 100:an>X-tåget>väntan i Gävle>Upptåget>pendeln. Tre timmar istället för sex, yeah, YEAH!

Rubeiken är en låt jag hörde på radion nyss. Lite catchy och klämcheck sådär. Klår nästan "My girl wants to party all the time".

image117
Random peep jag delade ut reklam till förra helgen.
Tur att någon förstår en iallafall.
Gla' påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback