Crosses all over the boulevard

Så dum jag är. Typ förra veckan eller förr-förra kollade jag på det "sista" avsnittet av SATC Season 6. Det var ett lite konstigt avslut, men lite fint sådär, det var överkomligt med tanke på filmen som kommer nu (fast det visste man ju inte 2004 när det begav sig men skitsamma). Och så i förrgår gick jag in på TPB och bara...."Sex And The City Season 6 PART 2". Part 2? Klickar och bara....det finns 10 avsnitt till. Hall-e-lu-jah. Ack så glad jag blev iallafall.

I helgen blir det snabbvisit till Uppsala igen. Se brors nya lägenhet, träffa Anna & Charl, fira Gök, handla saker jag varken behöver eller har råd med samt...vin? Jobba lördag och lördag kväll och söndag PLUGGA DET SISTA AV TVÅAN!

Kom förresten på att jag borde bli vegetarian igår. Inte för att jag älskar djur utan snarare tvärtom. Om vi inte äter djuren så behövs de ju inte finnas (tror jag läste någon artikel om det också) och dessutom äter jag upp deras mat så de inte kan leva, gött! En & annan kossa borde man väl ha till mjölk och kanske ett litet får så man kan äta fetaost (FETTAAAA), men sen är det nog. Har någon by the way tappat bort sin krulliga lilla Fido så ligger han efter Bäck, men förvänta er inget positivt.


F-I-N-T-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback