Don't cry your heart out

Igår, efter nationellt prov i engelska x 2 tog jag bussen till Bollnäs för mys med Moen. Tror inte jag träffat henne på flera månader faktiskt, men åh, gillar henne. Vi fikade, köpte lebbiga (hoho) kläder, fikade lite till och hon tipsade mig om bra smink. Hon gjorde mig otroligt brudig med sina hudkrämstips och Lancome hit och Nuxe dit, men det var himla mys, var glad hela kvällen trots att det SNÖADE. Kirrade även lite H&M-nödvändigheter, stackars plånboken. Idag visade Lisa oss hur man dansade och om jag tidigare sagt att jag dansar dåligt blev det bevisat tidigare, tror jag måste döda Lisa. Samhälle och lite jobb på det och nu ska jag nog ställa mig och laga middag. Har jag tur blir det både titta på-grillning med vänner senare plus tittning på gamla barndomsfilmen "Den lilla prinsessan" ännu senare med Mich. Blir brare.

Imorgon: jobb. Och sedan smäller det. Amy Diamond i Bollnäs.

Kommentarer
Postat av: lisa

Du var faktiskt värdelös, som vanligt. BTW, AMY I BOLLNÄS??????????????

2008-05-16 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback