Fucked up little kid

Dagens objekt för irritation: barn. Det är fan inte coolt någonstans att vara barn, totalt onödigt. Ens föräldrar tycker att man är jobbig, man kostar pengar och är elak. Alla barn man själv känner är såklart helt lovely, så tycker alla och även jag, men resten är jag rätt trött på. De cyklar framför bilar trots att de fått höra hundra gånger att man dör om man går ut på vägen och de ställer dumma frågor. Och ändå förväntas man av någon anledning tycka att de är söta, jag fattar inte det, det är ju enbart deras storlek som gör de söta. Tror det var dear, sweet Mr. Depp som påpekade att små barn är som mini-fyllon, de gråter, skrattar, slafsar med maten, skriker, kissar ner sig, kräks och ramlar och slår sig. Det är som med barn som med katter, som sagt är de bara söta på grund av sin storlek. Tänk er om katter var stora som, låt säga hästar, herrejävlar vad jag skulle vara rädd för dem då! Och tänk er om små barn betedde sig som de gör och var 2,5 meter långa, vilken mardröm. Tacka vet jag att bli vuxen för då blir man ju perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback