Hand i hand på en solig strand

Förra året: läraren får tårar i ögonen av Svenska A-talet.
I år: samma grej fast annan lärare och B-kursen.

Ungefär det bästa betyg man kan få liksom, då spelar det ingen roll om det är en bokstav eller tre bokstäver som beskriver slutgiltiga kursen. Det var så många fina ord att jag ville gömma mig, Marie Rotter, I love you typ. Och jag skryter som den hund jag är, men bryr mig kanske sen om det. Jag chillar med att avsluta resten av kurserna dock, jag ligger efter här och där men jag brukar alltid gör allt annat i sista sekund så whatever. Våren kom tillbaka och tack vare Moa nynnar jag nu på "Mitt eget Blue Hawaii". Känner att temat på campet till P&L borde vara 90-talsdisco eller Günther and the Sunshine Girls, fast det återstår väl att se. Känner även att jag aldrig mer ska fila fötterna, det slutade i en smärre olycka igår, men skitsamma, nu ska jag rota kläder.

image129
Hahaha, kan inte låta bli men hittade den här på mobilen. Lisa och jag när vi
tappade granar i höstas någon gång. Finns två bilder när vi gör exakt likadana
miner. Hilarious!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahahaa! Oh herregud. Dom hade jag glömt bort.

Sexiga dock.

2008-05-20 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback