I'm broader than Broadway

Jag gnäller över att jag är sjuk, käkar Ben & Jerry's chocolate fudge brownie, tittar igenom de sista avsnitten av SATC Season 6, noppar ögonbrynen och tänker att jag "kanske behöver städa" och känner mig som en jäkla BRUD. Dessutom vill jag shoppa, dammit.

Ikväll hade jag och
Anna a.k.a sprutludret mitt MSN-konvos som vi förut bara hade back in the days (finns att läsa x 2 på the blog, d.v.s hennes). Som på första maj 2004 då hon via webbkamera försökte visa hur man tuperar håret popar-stort. Eller under psychosmileyns storhetstid. Eller då vi kläckt idéer, löst världsproblem och kommit med storartade förslag. Bruden med nosring, rosa AA-fodral och världens stökigaste rum som delar min passion för filmer inte så många andra gillar, att dra citat och punchlines samt snacka som en niggah. Löv.

Och jag ska SÅ ligga med Mr. Anttila i pressrummet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, den gamla goda tiden.
My darling YOU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback