It may hap that these are they - the golden years

Nu ska jag vara glad igen.

Tröttnade på att plugga och ha tråkigt och Valborg var helt värdelös och sen kommer Emelie och bara bjuder till 20-årsfest. Efter fem timmars jobb i fredags skenade jag hem och åt, duschade, bytte om, försökte bli snygg och sen bil från Arbrå med lite nytt folk. 160 km/h med "Jolene" i högtalaren och runt elva på kvällen - en stuga mitt ute i ingenstans i Jämtland där folk redan var igång sedan länge. Nästan bara nytt, trevligt folk (tack!) och kiwi, whiskey och dance senare var jag glad igen, norrlänningar är underskattade. Sen råkade jag fyllesms:a Annas pappa. Igår var mys, hemfärd och date med Anna. That woman makes me feel like I'm drunk - even though I'm not. Vi checkade film och satt på altanen, herremig vad skönt det var. Idag ska jag plugga matte till provet imorgon med bror och sen promenix, SATS to the ARE! Pöss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

*ler* *gör reklam*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback