Just like a woman

Lyssnar på Bob Dylan och väller över av fika. Glömt morsdags-present, har omprov på matten imorgon i ett försök att få MVG. Sundsvall igår och det var M to the Y to the S. Fika, shopping, bakispiller, fotbollsmatch och massa kollektivtrafik. Hälsade på Södergårds-Emma i lägenheten på kvällen också och vi betraktade vår bebis. Sen käkade vi chips och kände att vi behöva "gå av oss" dem och sen slog vi bort den dumma tanken och åt lite till. Långsovning idag och sen körde jag en liten del av släkten med mig till Hanebo och där lyssnade jag på en massa fin musik och fick lite hopp för mänskligheten igen. Nu måste jag nog ha en promenad utan vare sig mp3 och sällskap, bara skallen.

So if you want to be with me,
with these things there's no telling,
we just have to wait and see.
But I'd rather be working for a paycheck,
than waiting to win the lottery.

Besides, maybe this time it's different.
I mean, I really think you like me.

image132


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback