STÄMMER

Härliga helger, fler så'na. Tog en 14timmars-visit till Uppsala i fredags, helt sådär random. Tog buss + tåg efter skolan (Jossan var min hero med busskortet) och hamnade i en sommarcykelstad runt sex. Käkade med Anna och sen svidade vi om lite och jag, Anna, Ellen och Charlie gick sedan till random park + bryggan och det var nice. Vattenpipan, ölet, toffeln, bryggan, Malin + Per, busken, STÄMMEEEER! Morgonen dagen efter svängde Monika upp och hämtade mig och elva var jag i byn igen för tre timmars jobb. På kvällen visiterade jag, Jossan, Södergårdsemma Lisas arbetsplats för mat och det var mys. Att kunna sitta ute och äta, det är bara så otroligt, jag har längtat efter det här sedan i typ september och nu är det här, lite happi jag är. Idag ska jag dela  ut reklam och promenixa med Emma men nu ska jag ha frukost på altanen med Körkortsboken.

image127
På Spendrupsfilten, ombedda att se "avslappnade" ut, Günther och 2/3 av the Sunshine girls.

Kommentarer
Postat av: lizzie

fan vad het du ä. kan man få se cam? popcorn om du visar musen?? ;);)OI)

2008-05-12 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback