21 Jump Street

Äsch, shoppa totalt överflödig och för årstiden helt utagerat plagg blir man alltid glad av! Idag missade jag halva syo-timmen och sen insåg jag att jag måste läsa typ Bild B i vår - kul (naaaaat). Sen gjorde jag absolut ingenting och sen promenerade jag, bland annat med the pink-eyed man a.k.a lillsyrran. Nu har jag crosstrainat i 45 minuter så nu ska jag duscha, sen promenixa med Michelle, sen plugga, sen sova. Och lyssna på ABBA.



(Tänkte lägga in en bild på min fina jumpsuit här men bilden är borttagen från sidan så antagligen är den slut (dååå...) eller så köpte jag den sista. Då får du se den in action!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har alltid tänkt ta tag i att kolla på 21 Jump Street, om inte annat så för att namnet låter så bra. Tänk att kunna lägga till "21 jump Street" till favourite tv-shows på Facebook liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback