I mean please, do you want a piece of me?

Sliten på söndag skulle kunna vara en hint till Stenad i Stockholm. Kanske lite samma känsla, eller ja, vad fan svamlar jag om? Skit i det. Det känns hur som helst som en riktig söndag. I fredags körde jag och Stina en back in the days, godis och vatten till zombie-film. Finns inte många moderna zombiefilmer vi inte sett (de gamla är vi för mainstream för). Fick bara jobba en halvtimme i lördags vilket SÖG. HÅRT! Får antagligen jobba imorgon efter skolan istället. Hade en svacka och Lisa bangade utgång men jag hittade andra trevliga peeps som skulle iväg, bland annat Stajnalajnd, som typ aldrig kan gå ut, det var lovely att hon took a shot (ordvitsen) och hängde med mig. Några förfester och sedan Tranan. Freakade ett tag men sen fanns det inget annat att göra än att...fan...dansa. Herregud. Kul att Efterfesten var där, kul att de har en bild på folk som dansar runt strippstången, kul att jag är med på den - KUL! Jag har blivit Lisa, hjälp mig! Trots lite opeppa från mig var kvällen förbenat jävla kul - tackar alla inblandade och ursäktar för diverse beteende.

Gick hem i karlakläder idag eftersom jag inte var så sugen på att dra upp på borgen i neonrosa tights och klackskor i halka och minusgrader. Nu äter jag gammalt godis och lyssnar på Britney Spears, en söndag helt enkelt. Heh. Och by the way, alla brudar i tonåren och senare har någon gång eller alltid en ätstörning, det håller jag fast vid, men att ha ångest för att ha käkat godis är so last year. Jag förstår om man käkat ett halv kilo varje dag i en månads tid, det kan ju bli äckligt och sådär, men att käka en massa godis under en helg när man äter normalt utöver det? Fattar inte grejen. En riktlinje är ju att 100g choklad oftast innehåller omkring 530 kcal. Ett kilo fett=9000 kcal. You do the math? Man får inte bilringar av en påse vingummin, skärp er nu. Det är roligare att umgås med en människa som väger några kilo mer och inte bryr sig än en som är några kilo smalare och angstar över den där kanelbullen, det blir bara jobbigt, men jag älskar er ändå.

Blir helt galen när jag luktar i linningen på tröjan, gah! Den där lukten, ska nog aldrig ta av mig tröjan. Skön är den också. Plugga lite nu så kan jag åka ner till ägaren och hångla lite sen. Sjukt långt inlägg ser jag nu. Men skitsamma. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men jag bangade ju inte!!!!! DET VAR FILIPS FEEEEEEEEL.



Och jag vill bara säga grattis, du är nu en normal människa som dansat kring stången! I'm proud and so is Kylie.



Det där med godiset kände jag mig lite träffad av, och det du skriver är ju sant. Såklart, det vet man ju. Svårt att påminna sig om det bara, men då är det tur att du finns!



Tjiiing.

2008-11-16 @ 18:16:58
Postat av: Anna

So true about the candy. But so hard to remember.

Postat av: idah

halvtimme bara? DÅ KUNNA VI HA ÅKT TILL BOLLNÄS JUU!

2008-11-18 @ 23:46:32
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback