No. 1 Swartskalle

Efter sex timmar i skolan och 4½ timmes jobb sitter det fint att få lagat mat av Monk. Har precis ätit och gjort té så nu blir det pluggande tills Konsum nästan-stänger, då ska jag springa över och köpa fil. Värd dag. Det är så mycket nu att jag typ bara skrattar åt det! Och alla som försöker sms:a mig; jag har slut på pengar och är väldigt pank till på torsdag! Men GRATTIS till körkortet Charlotte. Idag kom mitt första nummer av Damernas värld också, plus en eyeliner. Kommer även få SATC-filmen sen, HIH. Mesta tjejen ever, fo' reeeel. Och så piper det till i mobilen, och bara....du kan vara älskling?

Kommentarer
Postat av: emma

tack mina vänner^ för att du skriver grattis till även att jag fått körkort, eller inte din subb! haha . ta en öl du ikväääll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback