Now hold your head up, Mason

Helgen är slut och det är veckans kanske inte värsta dag, men nästan. Livlig helg dock. Saco-mässan, fika med Miriam (det var så sinnes längesen), teater, museer, lite shopping. Utgång i Uppsala på fredagen när jag ändå var in the neighbourhood, det gick som det gick, gillar inte riktigt synthare. Och lördagen var...som jag förtjänade? Inte vet jag, vedervärdig var den iallafall. Tack Charls och Anna för stort mod och engagemang (eh). Åkte in till Stockholm på lördag kväll eftersom moster och kusin kirrat gratis skjuts, grejhöjta! Synd bara att jag glömde kvar rullväskan, men ja. Var ute och sprang igår (!!!), sprang i minusgrader på hala isfläckar, för som jag nämnt tidigare så är min mamma kanske inte så clear vad det gäller mig. Kolla bilden nedan. Men en gammal prisbelönt friidrottare ska väl kunna göra sitt bästa antar jag? Även om släggkastning och långdistans skiljer sig något åt.

Nu sitter jag och äter gröt och läser ett peppinlägg om jul. Kom precis på det att - shit - det är en månad kvar till julafton! Fattar ni hur skönt det är? Sedan är hälften gjort! När jag lyssnat klart på låten (tänker inte säga vilken artist, jävligt pinsamt etc. skönt att jag inte reggat min last.fm här) ska jag borsta tänderna och sminka mig och vara den smarta jävel som tänkte att "nejmen tennisskor är ju varmt". Skola sen.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback