Whatever makes you happy

Igår fick jag så mycket! Jag fick sjukt goda leftovers, jag fick min jumpsuit (lite för stor, men älskar den, I'm gonna look fierce), jag fick cash och choklad efter att jag jobbat, och ja...inte så mycket mer. Men uppskatta de små sakerna i livet for the win! Gått i skolan 08-16 (eller okej, egentligen skulle jag ha börjat 08), druckit enormt mycket kaffe (det enda jag lever på utöver skolmaten är typ klementiner, kaffe, bröd och choklad. Typ.) och handlat lite second hand. Hittade en svart kavaj med pepitarutig krage och uppvik, en guldkejda med vit sten i och ett guldigt pannband. I Stockholm i helgen ska jag leta någon julklapp och balklänning, eller ja, bara checka lite. Tror jag helt ärligt ska plugga lite nu faktiskt, galet men sant.

Och jag saknar mina vänner som inte bor här, saknar er allesammans, så glad är jag att jag har er. Tro inget annat! Och informativ_tjej_1990!

Kommentarer
Postat av: Anna

KOM DÅ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback