Faaaaakk juuuuuu

Får man hata någon man inte känner? Ogilla då? Hysa väldigt stark ovilja gentemot? Det tycker jag iallafall, and so there. Eller nej, vad säger jag....SÅ DUMT! Hoho, så klantig och elak jag är. Måste nog skaffa mig bättre självkänsla och...TRO PÅ MIG SJÄLV och kanske VETA MITT VÄRDE och få VÄGLEDNING i livet för jag är så VILSE! Eller va?! Tänk så snett det kan gå när vissa människor försöker lura ledsna och oroliga människor på pengar. Fast nu är jag väl bra cynisk? Mia Törnblom är nog sådär lycklig för att hon får hjälpa andra människor att må bra, inte för att hon tjänar multum på att vara hobbypsykolog. Jo, så är det såklart, ja, haledudanedå. Vilken sympatisk människa.


Kommentarer
Postat av: josefin

<mia törnblom3



hon har hjälpt mig till ett bättre liv!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback