Stand tall, acting small

Dagens låt: The Embassy - It pays to belong. Den är så bra att jag blir så glad att jag blir vemodig. Va käckt!

Och så läser jag precis att Gina Tricot öppnat sin webshop. Gud, det här är livsfarligt. Det giftigaste som finns är att handla på avbetalning, det är djävulskt men ack så underbaaart. Och btw hade jag rätt heta boobs förra veckan, det har jag inte haft förr. Det är konstigt det där med bröst/tuttar/brön ändå. Min inställning är att om man har några, d.v.s stora, ska man alltid ta tillfället i akt att trycka upp dem i ansiktet på folk, 'cause it's hot. Har man inga egna blir man bröstfixerad, typ som killar (besides mr. Pregnant), och jag. Precis som tjejer är kukfixerade. And do not deny it. Man vill ju alltid ha det man inte har/har haft. Dock gäller det inte typ könssjukdomar, 50 kilos övervikt, fängelsestraff och barn.

Och vidare tror jag inte på finanskrisen. Jag tror att den är en myt och att den inte existerar (den gör ju bara det om man tror på den).

Nu ska jag sluta prata bröst och ta en höst-(rim!)promenade, fast det råkade visst bli mörkt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Något hemskt hände i fredags: Jag lånade en klänning av Jennifer, och JAG KUNDE INTE FYLLA UT DEN! :(



And finanskrisen is REAL AND HAPPENING. Ellen har förlorat 5000 på sina fonder, moahaha!

För mig händer ingenting, för jag har inga pengar att förlora! Wohooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback