Ett fett mögel

Sitter kvar i skolan trots att jag slutat för tre timmar sedan. Det är meningen att jag ska skriva om tre ljuspunkter i mitt liv. Alla andra har säkerligen skrivit om sina djur, vänner, familj, hobbies, kyrkan et.c. Jag har skrivit om musik, second hand-shopping och frukost. What does that make me? En fet, innesluten musiklyssnare med gamla mögliga kläder? Bra där, Miss peoples' person!

Vill åka bort. Igen. Kambodja, Grekland, Barcelona, Moskva. Gah. Undrar vad som är värst? Att ha pengarna men inte ha tid eller kunna bestämma sig eller tvärtom? Att veta exakt vad man vill göra men man har inte medlen för att ta sig dit? Jag är ju precis tvärtom. Jag har ju alla medlen i världen att göra vad jag vill, om jag bara ville det. Känns som man kastar bort chansen i livet igång. Jag kan ju switcha med en malariasjuk unge i Centralafrika istället, han skulle säkert göra mer nytta i mitt ställe.

FAST NU ÄR DET HELG, CHEER UP EMO KIDS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det gör dig till en mycket intressant och älskvärd människa.

Postat av: josefin

jag har skrivit om att lata sig och om att åka buss. nu vet jag inte vad jag ska dra till med men kanske typ att dansa fult. härligt.

2008-09-21 @ 13:46:55
URL: http://josefinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback