Fussball, fuldans och flyttönskan

Somnade klockan sex imorse, totalt omvändande, men okej. Körde hem bil och städade lite och hade allmänt low-life, blev som sagt Tranan igår som faktiskt var över förväntingarna. Jag har vaga minnen om att jag la mig på ett räcke vid dansgolvet, att jag tokdansade vid stången samt låtsas-juckade på en kille bakifrån (han såg extremt rädd ut). Party! Men som sagt, rolig kväll! Tränade fotboll ikväll också och kan therefor typ inte röra kroppen. Imorgon måste jag bestämma om jag ska plugga vidare eller inte också, sitter och tittar på utbildningar nu. Översättare? Beteendevetare? Socialantropolog? Utbildningar jag fundilurat på i massor med år nu, men hur välja? Grejen med Sverige är ju att det är så extremt värdelöst som land, finns inte en svensk stad jag vill bo i, alls. Hmm. Barcelona? Kambodja? Ryssland?

Kommentarer
Postat av: jolin

du var väl inte alls på tranan! sluta ljug!

Postat av: lisaa

Han såg verkligen vettskrämd ut. Sjukt kul though.

2009-04-14 @ 13:39:18
Postat av: Anna

Skit i att plugga!!!

2009-04-14 @ 15:48:57
URL: http://raouwr.blogg.se/
Postat av: kajsa

the blonde vagabond > söndag var grejen! eller ja, lite att jämföra med men kanske!

2009-04-14 @ 16:01:57
URL: http://asfalto.blogg.se/
Postat av: jolin

söndag? that's just wrong! erik imorrn, you and me? jag har trimmat cykeln!

2009-04-14 @ 20:49:33
URL: http://jolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback