Now my feet won't touch the ground

Igår tränade jag fotboll och blev sjuk, fick helg och chillade runt lite. Idag har jag stått upp i åtta timmar och gjort lite korv med mos och sådant där så det är soft, men ont i fötterna då jag inte van, annat var det när man stod på fabriksgolv åtta timmar om dagen i två veckor (eller som mina parents som stått på samma jävla oergonomiska golv i 30 år, heh). Väldigt härligt idag faktiskt för de sopade bort en massa grus och sedan går jag bara runt i vårjacka och måååår. Imorgon ska vi presentera Vår Plats  på UF-mässan i Arenan och bland annat visa det svin-fina bildspel Josefin har gjort så är du typ i byn och inte har något för dig mellan 12 och 18 imorgon så glid ner på Ön och titta på företag och bli fadder för Vår Plats. En tjuga i månaden räcker. Det gör å andra sidan 3000 med! Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback