Too bad I don't have time for sorrows

Roligaste minnet från i lördags är när jag försöker slänga mig och göra "sälen" på bowlingbanan, det var inte så jävla lyckat.

Idag har jag ätit första kulglassen från Pelles och köpt en passa pretty grejer från Erikshjälpen. Har även köpt Vischan-dress och ett par fotbollsskor så nu finns det såattsäga ingen återvändo.

Sen måste inte alla, men alla kan väl försöka sluta bry sig så innehelveta mycket om skolan? Pliiiis? Gymnasiet är ett skämt, okej? Sedan jag slutade bry mig om skolan så mycket mår jag bättre än på länge och betyg = otyg. Take a chillpill, det är vårrrr! Ät en glass, ha kjol, vissla mycket och kör bil med vindrutan öppen med hög musik. Det ska jag göra sen, i alla fall.


Är det något jag samlar på så är det solglajjor och detta är vårens skörd. Hett.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt investerande i fotbollsskor :)

2009-04-06 @ 20:57:13
Postat av: michelle

vill ha andra paret nedifrån! sjukt snygga

2009-04-07 @ 10:55:25
Postat av: Anna

Fan vad jag hatar dig, du har köpt såna jag viljat ha i två år. Okej, ett och ett halvt kanske. Whatever :(



När slutar du imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback