Vår Plats (DET ÄR ÖVER)

I typ 15 månader har jag, Josefin och Lina arbetat med vårat projektarbete, fadderverksamheten Vår Plats. Vi har gjort broschyrer, talat på kyrkor och möten, gjort utställning, sökt bidrag, kontaktat företag och utöver detta skrivit olika indviduella arbeten. Vi har samlat in pengar till Our Place, ett aidshem i Sydafrika och nu är det slut. Klockan är 03.42 och alldeles nyss skrev jag färdigt min projektrapport. Med loggbok och artikel är det ett arbete på 55 sidor som jag kommer att lämna in imorgon. Även om rapporten är värdelös är jag så lycklig att jag vill gråta och samtidigt grina av separationsångest, det måste vara såhär artister känner sig när de arbetat med en skiva hur länge som helst och sedan måste den helt plötsligt vara klar och de måste släppa den ifrån sig. Tack och lov kommer projektet leva vidare nästa år när Michaela, Matilda och Lisa i årskurs 2 tar över efter oss, TACK för det. Vilket jävla jobb vi gjort, kanske bästa projektarbetet ever om man får vara en drygjävel. Men ändå. Lite jobbigt. Men ändå. Så jävla skönt att jag ska sova i hela fyra timmar nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

I'm proud of you, love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback