15 - 24, that's my number

Hur mycket livsglädje samlar man inte på sig när man sitter här, pigg och jävlig och tänker på att klockan ringer om fyra timmar och då ska jag upp och jobba i 9½ timme. Hur ska jag orka? Kommer jag kunna sova? Jävla faan. Så slänger jag en sista titt på schemat innan jag kastar skallen på kudden och ser "Kajsa: 15 - 24,15". Känns som jag snarare kommer sitta uppe minst fyra timmar till. SCORE MY WHORE! Helgen har varit två fotbollsmatcher som inte gick bra alls, filmtittning, besök i stugan och helgens mysigaste var att sitta med två karlar på en balkong, grilla, dricka vin och ha lite samhällsdiskussioner. Gillar sån't där ändå alltså.

Snart är jag i princip arbetslös (that I'm aware of) och jag har alltså ingen aning om vad jag ska göra i höst. Ingen alls. Alla frågar i mig, alla vill att jag ska svara att jag ska plugga, jobba, resa. Att jag ska hora runt och och sälja mig på Tvärgatan för en tjuga är bättre svar än "jag vet inte", verkar det som. Hur mycket ångest jag komemr ha, hur rastlös jag kommer bli...men SÅ jävla skönt. Viiiii....HÖRS!



Andra sköna katter som snackar nuffror.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nästa gång någon frågar ska du svara: "Jag ska åka till London och hjälpa Anna med hyran och dricka livet ur mig i en månad eller två eller tre".



Frågor på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback