Skjut mig snart?

Jahaja. Kan väl börja med att säga att första veckan som arbetslös inte är så jävla farlig, alls. Fått jobba lite (dålig arbetslöshet där) och helt enkelt försökt hålla mig sysselsatt hela tiden för att slippa ångesten som följer när man har tråkigt. Trots att det kanske är meningen att man ska lära sig att chill the fuck down de följande veckorna så fan inte än. Though I feel it coming...

Idag har jag en text publicerad på UM igen, för första gången på typ tokigt jävla länge så jag tänkte smygreklamera lite för den här. Jag skriver som en tönt men skit samma (självförtroende (L)). Ikväll ska jag leka student I Gävle hade jag tänkt sedan drar vi till Stockholm och går på festival (fixade precis ackreditering, score whore and tjut prostitute!). Känns dock lite halvfarligt med tanke på vad som komma skall på söndag. The battle of the bitches, livets slut; Tjejmilen 2009. Uppladdningen har varit obefintlig och där ska jag strutta runt som en jävla idiot på Djurgården. Kul. Efter det är det tänkt att jag ska få en slags revelation och bli en såndär renlevnadsmänniska som lever på adrenalinet av mina springrundor, slutar röka och dricka, inte låter någon dag gå förbi som jag enbart spenderar i en soffa och tar itu med allt i tid. That will like totally happen.

Nä, här kommer en bild från en bil från i onsdags. Det var en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Anna

Var fullkomligt övertygad om att det var jag där på bilden, men efter att ha granskat den i en minut eller så (och läst bildtexten) inser jag att så är ju icke fallet. Blev lite orolig där för att mina minnesluckor tagit sig till helt nya nivåer...



Anyways - TJEJMILEN! UM! HEJA!!! Hångla upp Andrew Van Wyngarden på Popaganda och också The Uppsala-crew.

Postat av: CHARLOTTE

HEJA KAJSA SPRING SÅ FORT

SOM EN JÄTTESÖT KANIN

TRÄNAT HAR DU SÄKERT GJORT

OCH FIRAT MED ATT DRICKA VIN

HEJA HEJA HEJA



2009-08-26 @ 12:41:16
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-08-27 @ 00:01:47
URL: http://raouwr.blogg.se/
Postat av: josefin

vill se fler bilder från den kvällen! i say faceboooook. och en tjejmil är ju ändå bara tre kilometer.... NE MEN LYCKA TILL VA!

2009-08-27 @ 19:45:01
URL: http://josefinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback