Ditt liv är inte så jävla häftigt det heller

Ikväll är en sådan kväll då jag sitter invirad i den äckliga fleecefilten och kollar i kapp HIMYM-avsnitt, äter hoptorkade gamla makaroner direkt ur kastruellen med lite aromat på, dricker någon liter julmust till och mår allmänt bra av det. True story. Man ska ju ha sådana dagar också *hihi, ler stort*. Dagarna som följer fram till nyår ska jag jobba som fan. Om jag nu vågar mig tillbaka dit eftersom jag blev inlåst igår, kvart i ett på natten. Det var väl sådär-kul. Var SÅ nära att sälja min kropp till en tankande lastbilschaffis bara han bände upp dörrarna åt mig innan jag, tack och lov, insåg att "hallå vafan, jag själv är ju jävligt stark" och gjorde det själv istället.

Det är SJUTTON minusgrader ute också och alla element är inte på här så nu ska jag gå och dra på mig en BH och några extra tjocktröjor innan mina nipples fryser sönder. Huvudsaken man får sig lite bootey i alla fall.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback