Such a hollaback girl



Är verkligen så jävla trött på Sverige nu. Är jag bosatt i det här landet inom 1½ års tid ligger det ett gevär i garderoben i brorsans gamla rum hemma hos mig - just use it. Gestaltar den här jäkla helgen som kommer bestå av tre saker; plugg, alkohol och jobb, med en bild på the taliban som jag stått ut med i ett halvår på måndag (iiih, oooh, så jävla GULLIIIGT med årsdagar och grejer, heeeeh...not.). Think that kinda makes me the Guantanamo Bay though, trying to keep the talibans in place, hah. Nåja, skit i honom, gav mig själv en klapp på axeln genom att beställa lite grejer från Asos igen.



Det var väl typ en av de roliga saker som hände den här veckan. Fått anmälningsbesked för Cambridgeprovet och Högskoleprovet med samt kirrat balen. Hejdå peningarna men hej något att se fram emot. Ger faktiskt blanka fan i om det är ett prov eller vad det nu är bara det ÄR någonting. De gånger man blir glad nu är när man stöter ihop med vännerna samt inser att man ska gå in genom dörrarna på Voxgym mindre än 60 gånger till för resten av mitt liv. Det är saft. Nu ska jag äta äpplen, ba sådär.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha, och var i planerna ingår jag då?



quick look at the phone Och DÄR inser jag att sms:et om cupcakes och flotta saker jag trodde att jag skickade inatt visst ligger i utkast. Och oj, nu skickades det visst.

Åh, förvirringen.

Postat av: Den snygga i bekantskapskretsen

hahah! Trodde aldrig jag skulle tycka/säga det men Larsson ser fan ut som en polis. Kanske från en komedi a lá 80-tal men wtf. Snutjävel!

2009-02-09 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback