Someone's gotta pay

Skriva - vad länge sedan egentligen, och så roligt. Försumma det man gillar mest är ju inget nytt liksom. Synd det. Skitsamma, nu har jag SPORTLOV! I helgen ska det skrivas projektrapport, kanske dricka lite vin, träffa vänner samt gå på min första fotbollsträning, vilket skämt va? Dock sjukt roligt. Sedan åker jag till Stockholm och intensiv-umgås med Miriam (hon ligger inte på sjukhus alltså, vi ska bara umgås intensivt) och Simon. Sedan Girl's night out och plugga, plugga, plugga, plugga.

Sitter och lyssnar på p3 och får flashbacks från morgorna när man alltid väcks av Morgonpasset. Trots att jag sällan är vid mina sinnes fulla bruk så har jag fattat att de fått två nya radiopratare - Kodjo och Hanna. Det jag nu undrar är - varför skriker de så jävla mycket!? De skriker mest hela tiden vilket bara skääär i öronen sju på morgonen. Chill the fuck down.

Idag trodde jag och Lisa att våra konton på skolans nätverk försvunnit. Det var någras två ångestladdade och hysteriska treor som sprang ner till Essa och var påväg att börja grina eller bryta ihop. Men det löste sig. Det är lugnt. 16 veckor kvar nu.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Essa is the motherfucking lifesaver. Snygga brudar förresten, deras nr?

2009-02-20 @ 14:25:18
Postat av: josefin

essa (L)



och håller med dig om kodjo och hanna. eller kodjo är lite mer chill men hon hanna skriker som om domedagen vore kommen. eller så håller vi på allt bli gamla?



och när åker du till staden? jag ska nog också dit nämligen. fast du åker la upptåg? det tänker inte jag göra.

Postat av: kajsa

jossan> ELLER HUR! jag chansar på pms kombinerat med hörselskada, hon är helt hysterisk! säg inte så, vi ska ju dansa som småfjortis nästa vecka? :[



lisa> essa är löv. slå upp "heta linjen" i katalogen, blondinens nummer återfinnes där!

2009-02-20 @ 15:05:27
URL: http://asfalto.blog.se
Postat av: kajsa

jossis> jag åker upptåg, jao! SÅ typiskt dig att vara moderat och ha råd med SJ/buss =/

2009-02-20 @ 15:06:33
URL: http://asfalto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback