En liten liter

Ja jävlar ja, här var vi sentimentala. Förlåt för eventuella konstiga sms jag skickat o.s.v, men iallafall, ny dag - nya tag! Nytt år - vad bra jag mår! Eller det var väl en smärre lögn faktiskt. Har precis gått upp och funderar på att dö i duschen en sväng det första jag gör. Igår var en bra kväll, roligt folk och en fin maskerad (inte kläder dock) och sedan ramlade vi in på efterfest hos min gamla fritidsledare som varade till halv sju på morgonen, skönt att man inte blivit gammal än. Men nej, håller på att laddar ner Knocked Up nu bara för att kunna se någonting som inte kräver riktig mental ansträngning och sedan upp på Wiking och beställa ett kycklingskrovmål, tror det skulle bota det mesta nu faktiskt.

Gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback