"Hon kastar fittan efter mig"

Sedan juldagen har jag festat typ sju gånger och känner mig INTE fit for fight för skolan direkt. Ligger ju inte direkt efter i några ämnen (heheeeh). Men hey, jag har hittat min balklänning och vet vad jag ska leta efter till studenten, ingen får härma! I förrgår kollade jag på massa SATC-avsnitt med Jossan och Lisa och behandlade sådana där ämnen som ska behandlas bakom stängda dörrar och innan dess gjorde jag och Änni detsamma, fast till Knocked Up ('WAS YOUR VAGINA DRUNK AS WELL!?'). Har myst (jag hatar det ordet, förutom var "mysa" synonymt med "knulla" när jag läste bloggar som bara skrev om par och grejer, men man kan faktiskt mysa har jag märkt, fan vad tjejigt) mycket, tittat lite på hockeyn, handlat, läst och igår var det bandy! Andra matchen för i år, bra supporter där! Jag, Henke och Ica drack Minttu-Oboy, hängde i puben och sen blev det drinkar på ett nästan stängt Bonden och sedan gick jag och Ica hit och fylle-lagade köttbullar och spaghetti. Ska läsa the Pelican Brief idag och...plugga? Hatar det ordet med, eller snarare innebörden.

Vet ni vad jag gör om fem månader och tre dagar förresten? Jag har tagit STUDENTÄÄÄÄÄN (och är arbetslööös, och fattiiiig och har ingen framtiiiid), men ändå; STUDENTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback