I'm 'onna dance ya fuckers out

Har kommit på en ny hobby: äta mat! Det är fräscht och fint och hälsosamt och allt sån't. "I feel fat and sassy" passar rätt bra nu, faktiskt. Vår beställning på Asos blev precis accepted och snart kommer jag, karl'n och min vän vara enbart sassy! Två klänningar, ett par spejsade shorts, ett hårband, ett par skor (10 cm, räknar lite snabbt att jag kommer vara 1900 mm över marken. GO DWARFS!), och lite crap som bälte och örhängen. För dyrt för mig men way billigt ändå! Utöver allt det beställde jag den underbara skapelsen här under, det är det enda jag kommer gå omkring i framöver, köldskador eller att bli portad från diverse sekter rör mig inte i ryggen. Börjar dock tröttna på det här men så öppnar men en 7.0:a till och så var man där igen! Hej hopp, kära ni!


Kommentarer
Postat av: Anna

10 cm is the only way to go!

And those panties are simply awesome.

Postat av: jolin

Det är så skönt att du köpte dom där shortsen för nu vet man ju vad du kommer ha på dig Hela sommaren (förhoppningsvis även våren) supereasy to match! Metallic lila hotpants Jolin? ANYDAY!!



xo your new bff

2009-01-14 @ 21:43:42
URL: http://jolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback