Incubi

(När jag försökte hitta en bra synonym till "Incubi" på tyda.SE kom "mansdemoner" fram. Mansdemoner liks, låter inte det rätt...hett? Önskar att jag sett Twilight som 90 % av västvärldens feminina befolkning, då hade jag nog tänt på det.)

Hur som helst. SJUK! Det här kom så lägligt så det är inte true, men jaja! Låg däckad till klockan tolv och sedan klev jag upp och har legat i soffan sen dess, hostat sönder halsen och druckit té och TYCK SYND OM MIG MATTHAFAKKERS! Alltså jag är så satans gnällig, struntar i om du har potensproblem eller whatever, ska tycka synd om mig hela dagen.

Nåja, det jag tänkte skriva om var alltså mardrömmar eller drömmar över huvud taget som jag haft sinnessjukt många av på sistone. Fram tills för typ två år sedan kom jag ihåg typ två drömmar/år, resten föll i glömska so to say. Men nu är det nästan varenda natt och jag tyer inte mer, Karl-Oscar! Inatt drömde jag att jag bodde på en söderhavs-ö och Ulla och Stina kom och hälsade på. Sedan badade jag och några delfiner kom och simmade iväg med mig till en bay där det var full av vithajar (dolphins are gay shark, jaja vet) och så klappade jag två av dem. Sen på natten var det en svart kille som stack en kniv i en gris i vattnet så hajarna went bananas över allt blod sedan satte svarta killen grisansiktet som en mask framför sitt eget i sann Texas chainsaw massacre-anda. Liksom, hallå? Förra veckan drömde jag att jag gav kära grannen & vännen Emma en kruka. I somras drömde jag att jag blev våldagen. Förra månaden att jag åkte med ett kryssningsfartyg där alla var antingen platta (alltså, helt utplattade på golvet) eller sinnessjuka och försökte andas på oss så vi också blev det, sen var vi på Kreta, sen sjönk vi. Igår var det att jag snott en cykel av Andreas som hade skotkärre-hjul, sedan åkte jag till ett gäng zigenare som sålde kläder och bodde vid Backa dagis (fast det var öken där) sedan ramlade jag med cykeln utanför Konsum.

More updates to come though, om det här ska fortsätta i samma jävla takt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback