Oh, but hello! You another retarded dream!?

Så sugen jag är nu på att kasta mig in i duschen, fixa håret, sminka mig, ta en grogg, ta på mig fina kläder och sedan vara igång till klockan tre - men ICKE! Ett löfte är ett löfte! Istället ska jag åka till Stajna iförd skogshuggarskjorta och typ dricka té och kolla skräckis. Så nu vet ni det, alla som legat sömnlösa.

Kom på en grej som är typiskt vintern med, den där om att man (jag), åtminstone i år, går ner i vikt när man inte alls behöver det. När vintern kommer ska man ju späcka på sig och vara tjöck så man slipper frysa. Vad händer? Jag har gått ner tre kilo på en månad > fryser > blir förkyld > allt suger. And it counts for nothing för man går ändå alltid omkring i typ...skogshuggartröjor. Annat är det på sommaren när man ska ha shorts och bikini - then you blow up! Tror det beror på värmen....ja, så måste det vara, såklart! Men skit i det nu, huvudsaken man har ett dumt flin i fejan och skämtar mycket!

Och inatt hände det igen, jag slutar bli förvånad. Den här gången stod jag i en skog i Mållången och en mörkhårig tjej stod bredvid mig. Sen kom en lastbil förbi på vägen och tutade jättemycket, sen hoppade en kille ut och kidnappade tjejen bredvid. Efter det låg jag i samma säng som hon blonda bruden från "Kalla fötter", den där brittiska serien om typ couples och hon hade en latina-nanny och tvillingar eller whatever. Hon försökte iallafall ha sex med mig och var svinvidrig (detta kommer säkert från att jag och Änni äcklade oss över Lady Gaga igår) och jag försökte släta över det hela med att spela keyboard på hennes revben. Ridå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback