"Eller så är hon blind"

Dear someone, det var länge sedan jag var såhär sliten, damn liksom. Halsont, huvudvärk, mensvärk, sliten efter helgens bravader och efter i typ alla ämnen. Två av dem är ju självförvållat, men jag har ordinerat till mig själv följande:

- Åtminstone försöka plugga igen det jag är efter i.
- Vara nykter i minst 2,5 vecka.
- Dricka mycket té, gå ut och gå och ge fan i att handla onödiga grejer.
Sen ska jag gå på seminarium med Mia Törnblom och bli en ny människa....haha, NAAAAAAT!

Dagens intelligenta upptäckt är att de som är mörkrädda även är rasister. Känns som semster vore lägligt? Arbetslöshet? Anyone? Nej?

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3 Anna är en niggerhater

2009-01-12 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback