Just a touch of sadness in her fingers...

Imorgon ska jag hålla ett typ tio minuter långt föredrag om genus och barnuppfostran. Grejen är att jag typ nyser/hostar varannan minut vilket ger ett ganska ointelligent intryck samt att det är jävligt irriterande för de som lyssnar. Ska man bara köra ändå eller vad? Står lite clueless här.

Har precis diskuterat och kommit fram till att Håkan Hellström är som en porrfilm på så sätt att Håkan ju faktiskt inte sjunger vad som generellt uppfattas som vackert men han förmedlar en känsla, om ni nu får ihop den likelsen. En till liknelse är att jag hoppas att inte folk börjar klaga på att jag ligger efter i skolan då det är samma sak som att beskylla en tjock person för att den inte äter mindre, kan ju såattsäga finnas lite orsaker! Hoppas ännu mer att folk inte börjar beskylla mig för att vara båda efter i allt samt tjockis </svammel>, det är lite lowscore.

Nu lyssnar jag på the Highwaymen och kan inte låta bli att checka SATC på trean som börjar snart, pallar helt enkelt inte annat.



Kommentarer
Postat av: jolin

Alltså Kajsa ursäkta men skulle du kunna ha lite större teckensnitt för jag kan fan i mig inte läsa det där pyttelilla. Nu börjar ju jag bli ganska gammal så där, mina ögon svider och jag Orkar bara inte. Lite större och kanske lite mörkare?

Tack på förhand!

Postat av: jolin

Alltså Larsson är ju ett litet hjärta han som bygger en egen säng åt mig. Inte helt fel! Däremot måste jag ju ha kvar annonsen för själva syftet med den är ju inte att hitta några (vem skulle kunna slå er) utan att kunna säga Thanks but no thanks your too fat/stupid/ugly/boring... Det kan man ju faktiskt bara om man har en ute liksom.



ps metallic boot låter amazing!

2009-01-15 @ 21:07:17
URL: http://jolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback