UPPRYCKNING!

Nejmen vafan hörrni, nu får vi (jag) börja rycka upp oss här. "What doesn't kill you makes you stronger", "'Det är ändå roligt' sa han som satt i lekstugan och grät'", "Det bästa sättet att glömma sina bekymmer är att gå i skor som är för trånga", "'Nu blir man båda full och mätt' sa kärringen som slog brännvin i gröten'". NOG NU! PUNKT! STOP!

Följdaktligen tänkte jag ladda upp lite bilder som jag blir go och glá av. Ja jävlar hörrni, ni blir det käckt! Vill tacka för telefonsamtal, vykort och de jag fått bryta mig in hos på konstig tid + typ alla, ni är bäst, jag älskar er.











Åååh, nu blev jag sådär glad och längtar efter sommaren eller folk öht igen, this was needed.
Bilderna är hur som helst från typ Järvzoo, Knivsta, en liten jävla by i Tyskland, Paris, Gävle, Peace & Love, Berlin, Uppsala, Storsjöyran, Sydafrika, Bollnäs, Alfta + Edsbyn såklarre. HÅLL TILL FUCKING GODO!


Kommentarer
Postat av: jolin

Yey peppa till dig nu för fan sliret jag behöver alkohol och en bästis! Dessutom är det mycket roligare att vara bitter när man är full..

Postat av: Anna

Åååh, good times!



Och du är bäst bäst bäst, kom hit på fredag!

2009-01-22 @ 22:28:55
URL: http://raouwr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback